Pris och betalning

  • Alla priser är inklusive moms och frakt (inom Sverige)
  • Betalning kan ske med Swish, VISA/Mastercard eller Klarna.

Leverans

Du kan välja mellan två alternativ; via Posten eller Hämta själv.

Via Posten

  • Leverans sker normalt inom 2-3 vardagar via PostNord.
  • Du får ett SMS när varorna skickas med ett spårningsnummer.
  • Om paketet inte får plats i din brevlåda sker uthämtning hos ombud. SMS kommer när varan finns att hämta.

Hämta själv

  • Vi hör av oss när vi fått din beställning. Vanligtvis kan hämtning ske nästkommande vardag.

Retur- reklamationsrutiner
Retur av produkter

    • Om du vill utnyttja din ångerrätt (14 dagar) står du själv fraktkostnaden.
    • Om du vill returnera produkten, besök ditt lokala postombud och skicka varan åter till oss med adress enligt nedan; Nunti ThaiShop Bollagummans väg 9 311 38 Falkenberg
    • Varan skall vara oanvänd och i originalskick.

Reklamationsrutiner

  • Kontakta oss via mail vilken produkt du vill reklamera och varför.
  • I första hand erbjuds du en ny likadan produkt.
  • Om den ej finns i lager: Vi skapar en QR-kod för returfrakt som vi skickar till dig via mail eller SMS. När du packat produkten går du till ett av PostNords ombud (du får alternativ från oss) och visar QR-koden. De skannar den och skriver ut en adressetikett som sätts på paketet. Alltså inga utgifter för dig. Återbetalning sker enligt nedan.
    •  

Återbetalning

  • Återbetalning av varans värde sker normalt inom 5 arbetsdagar från det att vi mottagit och godkänt din retur.
  • Om du betalar med Swish sker återbetalning via Swish.
  • Om du betalat med kort utfärdat i Sverige sker återbetalning till kortet.
  • Om de betalat med Klarna direkt sker återbetalning från Klarna.